piątek, 21 kwietnia 2017

Spacerek i serek :)

Od lewej: czosnek niedźwiedzi, oregano, cząber górski i pokrzywa
Pisze na jednym forum z kobietami, które tez są w ciąży i właśnie wczoraj mi napisały, że w 30 tyg ciąży to brzuch już jest taki wielki, że nie dają rady nic zrobić, maja ochotę wozić go na taczkach, a jak muszą stać w kolejce w sklepie to dzieci podtrzymują brzuch. Trochę mnie to przestraszyło bo własnie zaczęłam 24 tydzień i mój brzuchol naprawdę szybko teraz rośnie. Więc pomyślałam, że mam juz niewiele czasu na spacery, żeby nie stracić w tej ciąży tak zupełnie kondycji, mięśni, nie chcę stać się flakiem. Więc poszłam na pierwszy w tym roku spacer. Wcześniej chociaż pogoda była piękna to miała tyle pakowania paczek że wieczorami była nieżywa, miałam wystarczająco treningu przy tym pakowaniu.

Na spacerku zebrałam trochę ziół, i po drodze rzodkiewki z tunelu, a następnie w domu zrobiłam z tego pyszny serek na kolację :)

taka u nas piekna spacerowa wiosna :)

Na słonecznej skarpie rosną różne apetyczne zioła

 Składniki na serek kanapkowy
mniam mniam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz