piątek, 16 czerwca 2017

Zmiana sensu istnienia bloga :)

Hejka :) ostatnio przestałam się zajmować zdrowym trybem życia, chociaż w ciąży pewnie powinnam dwa razy bardziej o siebie dbać. Przygotowań na przyjęcie do rodziny nowego człowieka jest tak dużo, że juz nie mam czasu myśleć o tym żeby drobno siekać pokrzywę do serka, po za tym mam ochotę na same niezdrowe rzeczy. Myślałam, że do końca ciąży będę chodzić na spacery, ale mi nie wolno, po za tym mam dużo pracy codziennej (gotowanie, sprzątanie, zakupy), myślę że tyle sportu wystarczy kobiecie w 8 miesiącu. Termin mam na 19 sierpnia :D.

Postanowiłam że ten blog będzie od teraz o wszystkim co się dzieje w moim życiu a nie tylko o dbaniu o zdrowie. Dzięki temu zawsze będę mieć o czym pisać.

Na zdjęciu jestem w sklepie z sukienkami dla ciężarnych, ale ostatecznie kupiłam inną sukienkę w innym sklepie (mój brat się żeni :D).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz