sobota, 28 stycznia 2017

Potęga Podświadomości

Jestem świeżo po lekturze książki Josepha Murphy. Nie wiem jak to się stało, że ja tego wcześniej nie przeczytałam, znam tego autora i ten tytuł od bardzo dawna i zawsze wiedziałam o czym jest, ale jakos bezpośrednio nie wpadła mi w ręce. Na szczęście wpadła kilka dni temu. Chociaż wiedziałam co tam będzie napisane i tak książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Każdy człowiek na ziemi powinien ją przeczytać. Wtedy żylibyśmy na planecie ludzi szczęśliwych, pełnych miłości do innych. Właśnie jeszcze jestem w takim stanie. Latam kilka centymetrów nad powierzchnią. Czuję radość, moje życie będzie pełne  wspaniałości, które sama sobie stworzę. Jest kilka rzeczy, które chciałabym zmienić, ale najpierw chcę się wyprowadzić do nowego domu. Potem będę się uleczać i walczyć ze strachem przed pająkami (który bardzo utrudnia mi życie). Dopiero w dalszej kolejności będę moją codzienność wypełniać obfitością i dostatkiem, oraz przyjaznymi ludźmi.

Dość podobne techniki są wyjaśnione w filmie "Secret", porównując do książki film jest zabawą dla dzieci w czary-mary. Książka ma więcej naukowych podstaw i wyjaśnień jak działa psychika człowieka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz